Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

piątek, 19 lutego 2016

Zapomniany wpis z dedykacją

Zwyczajnie,po ludzku zapomniałam.
Tak więc z dużym opóźnieniem zamieszczam wpis z dedykacją dla pewnej Dziewiarki, którą miałam przyjemność poznać w Toruniu :-)
A wpis będzie o swetrach,które zrobiłam jakiś czas temu.
Pierwszy- z miodowej alpaki Dropsa, to "Welcome, September"-projekt autorstwa YellowCosmo , do kupienia na Raverly ( KLIK ).
Jak widać na poniższych zdjęciach-właścicielką swetra jest moja córka, która bardzo długo czekała na "żółty sweter". No ale udało się-jest! :-)








Iwonie Eriksson (Drutoterapia) pięknie dziękujemy za prześliczne guziczki :-)
******************
Drugi sweter, tym razem mój, to projekt autorstwa Judy Brien- "Texture Tide" , także dostępny na Raverly ( KLIK )
Jak widać-moja wersja jest jednokolorowa ( przyjmując,że Rios od Malabrigo jest tu jednokolorowy :-) )
Bardzo lubię ten sweter- to zdecydowanie mój fason i mój kolor . Szkoda tylko ,że włóczki od Malabrigo ( które notabene też bardzo mi się podobają) tak szybko się mechacą :-(




...................
To tyle Tymczasem :-)
Mam nadzieję,że wkrótce uda mi się pokazać inne moje prace-nie tylko te "drutowe" :-)
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę miłego weekendu
Maja
..............





13 komentarzy:

  1. bardzo piękne oba!!! choć "żółty" jest po prostu zjawiskkkkowy! No i ten kolor!
    pozdrawiam
    natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa są super. Miodowy, piękny kolor i do tego okrągły karczek, tak jak lubię i jeszcze te ciekawe guziczki... mniam ....
    Drugi sweterek z pięknej włóczki ma bardzo ciekawy rozkład wzorów.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki przepięknej urody. No a fryzurka fiu fiu fiu... Bardzo twarzowa :))Co to za raj, w którym się prezentujesz? Bo tak chyba wygląda raj (a na pewno w oczach dziewiarki).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żółty sweterek rewelacja, nie dziwie się, że córa szczęśliwa :). Ten drugi sweterek ma świetny wzór, kolorki troszkę nie moje, ale to już co kto lubi :) i tak jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba sweterki bardzo ładne, podobaja mi sie kolory :) Twoja córka jest prześliczna, piękna dziewczyna.
    Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sweterki. Sama wyglądasz zjawiskowo. Włoski tak mlodziutko figlarnie podcięte. Zawsze lubiłam cię w takiej fryzurce. Szkoda że nie pokazujesz się u mnie. Może to nadrobimy. Całusy pracusiu drutów i nie tylko....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne swetrowe osiągnięcia, tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz tu zajrzalam i zostane bo blog ciekawy.Sweterki sa cudowne.Piekna robota.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. شركة المثالية للتنظيف

    افضل شركة خدمات منزلية بالمنطقة الشرقية متخصصة في
    تنظيف المنازل
    تنظيف الشقق
    تنظيف الفلل
    تنظيف البيوت
    تنظيف المجالس
    تنظيف المطاعم
    تنظيف الكنب
    تنظيف السجاد
    تنظيف الموكيت
    تنظيف الخزانات
    تنظيف المسابح
    تقدم جميع خدمات النظافة الشاملة مع التعقيم والتلميع ومكافحة الحشرات خصم 30% بالمنطقة الشرقية

    شركة المثالية للنظافة

    هي الحل الامثل للحصول علي خدمات التنظيف بشكل راقي وجميل وجودة 100% واسعار مناسبة

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam , swetry przepiękne ,,, czy mogłabym prosić o wzór tego miodowego sweterka .

    OdpowiedzUsuń