Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

piątek, 19 lutego 2016

Zapomniany wpis z dedykacją

Zwyczajnie,po ludzku zapomniałam.
Tak więc z dużym opóźnieniem zamieszczam wpis z dedykacją dla pewnej Dziewiarki, którą miałam przyjemność poznać w Toruniu :-)
A wpis będzie o swetrach,które zrobiłam jakiś czas temu.
Pierwszy- z miodowej alpaki Dropsa, to "Welcome, September"-projekt autorstwa YellowCosmo , do kupienia na Raverly ( KLIK ).
Jak widać na poniższych zdjęciach-właścicielką swetra jest moja córka, która bardzo długo czekała na "żółty sweter". No ale udało się-jest! :-)








Iwonie Eriksson (Drutoterapia) pięknie dziękujemy za prześliczne guziczki :-)
******************
Drugi sweter, tym razem mój, to projekt autorstwa Judy Brien- "Texture Tide" , także dostępny na Raverly ( KLIK )
Jak widać-moja wersja jest jednokolorowa ( przyjmując,że Rios od Malabrigo jest tu jednokolorowy :-) )
Bardzo lubię ten sweter- to zdecydowanie mój fason i mój kolor . Szkoda tylko ,że włóczki od Malabrigo ( które notabene też bardzo mi się podobają) tak szybko się mechacą :-(




...................
To tyle Tymczasem :-)
Mam nadzieję,że wkrótce uda mi się pokazać inne moje prace-nie tylko te "drutowe" :-)
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę miłego weekendu
Maja
..............





24 komentarze:

  1. bardzo piękne oba!!! choć "żółty" jest po prostu zjawiskkkkowy! No i ten kolor!
    pozdrawiam
    natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa są super. Miodowy, piękny kolor i do tego okrągły karczek, tak jak lubię i jeszcze te ciekawe guziczki... mniam ....
    Drugi sweterek z pięknej włóczki ma bardzo ciekawy rozkład wzorów.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki przepięknej urody. No a fryzurka fiu fiu fiu... Bardzo twarzowa :))Co to za raj, w którym się prezentujesz? Bo tak chyba wygląda raj (a na pewno w oczach dziewiarki).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żółty sweterek rewelacja, nie dziwie się, że córa szczęśliwa :). Ten drugi sweterek ma świetny wzór, kolorki troszkę nie moje, ale to już co kto lubi :) i tak jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba sweterki bardzo ładne, podobaja mi sie kolory :) Twoja córka jest prześliczna, piękna dziewczyna.
    Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sweterki. Sama wyglądasz zjawiskowo. Włoski tak mlodziutko figlarnie podcięte. Zawsze lubiłam cię w takiej fryzurce. Szkoda że nie pokazujesz się u mnie. Może to nadrobimy. Całusy pracusiu drutów i nie tylko....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne swetrowe osiągnięcia, tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz tu zajrzalam i zostane bo blog ciekawy.Sweterki sa cudowne.Piekna robota.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam , swetry przepiękne ,,, czy mogłabym prosić o wzór tego miodowego sweterka .

    OdpowiedzUsuń
  10. Your Content is amazing and I am glad to read them. Thanks for sharing the Blog.this blog is very helpful information for every one.
    solicitud de empleo

    OdpowiedzUsuń
  11. FuboTv allows you to record 30 hours of content to DVR storage. Moreover, you can keep these recordings forever or till the time you want.you would have learned the overall process to live stream your FuboTV. We tried our best to introduce you, every aspect of Fubotv connect. If you still have any doubt about the live streaming on your FuboTV or if you come across any error in FuboTV. Signin to fubotv and live stream the channels.
    fubo.tv/connect enter code

    OdpowiedzUsuń
  12. Fubo TV is a popular US streaming service that offers a huge range of content, including sports, TV shows, and movies. But it’s only available in the US, Canada, and Spain. This is because Fubo TV imposes location restrictions on its content to comply with licensing agreements. fubo.tv/connect

    OdpowiedzUsuń
  13. dlaczego takie smutne tło?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hurda kablo fiyatları konusunda en iyi buradan bilgi aldım Hurda Kablo Fiyatları tavsiye ederim

    OdpowiedzUsuń