Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

środa, 25 kwietnia 2012

O rocznicowym Candy i o moich zaległościach blogowych Tymczasem...

Na bloggerze widac zmiany,trzeba znowu nauczyc się i przyzwyczaic do nowego...nie wiem,czy mi się to podoba,no ale co zrobic...
Ale do rzeczy...
29.kwietnia minie druga rocznica mojej przygody z bloggerem.Wcześniej przez blisko dwa lata o moich pasjach pisałam na bloxie-aż trudno uwierzyc,że to w sumie prawie cztery lata blogowania.Czas tak szybko płynie...
Dzięki blogowaniu wiele się nauczyłam,a przede wszystkim-spotkałam wiele wspaniałych Osób,którym w tym miejscu chciałabym pięknie podziękowac-za to,że są i za to,że mogę na nie liczyc.Dziękuję!
Tym,którzy chcieliby świętowac wraz ze mną tę małą rocznicę -"serwuję" dziś kawałek tortu urodzinowego w postaci....zdekupażowanej drewnianej szpuleczki :-)



Do urodzinowej zabawy zapraszam zarówno Osoby prowadzące blogi,jak i tych,którzy blogów nie posiadają.
Zasady jak zawsze-proszę o pozostawienie komentarza do niniejszego wpisu i -w przypadku  Osób posiadających blog-o zamieszczenie na bocznym pasku podlinkowanego powyższego zdjęcia.
Osoby nieblogujące proszę o dodanie do komentarza adresu e-mail.
Zabawa trwa do 28.maja 2012 roku. Dzień później przeprowadzę losowanie i ogłoszę wyniki zabawy.
Zapraszam :-)
.................................................
A teraz o moich zaległościach.
Zacznę od ...ślubnej wymiany :-))) Oczywiście męża nie zamieniam na żaden inny model :-))) - Romantyczna Kobieta , Magda ( KLIK ) poprosiła mnie o przygotowanie haftu , który będzie ozdobą poduszeczki na obrączki dla pewnej Młodej Pary.
Hafcik wykonałam,wysłałam do Magdy i teraz czekam,jaką cudowną podusię uszyje z tego Magda.Mam nadzieję,że pokaże na blogu.A mój hafcik wygląda tak  (kolorystyka na życzenie Romantycznej Kobiety) :



Hafcik wykonałam nicmi DMC na płótnie lnianym o dośc gęstym splocie.Podczas haftowania zdałam sobie sprawę,że naprawdę najwyższy czas wybrac się do okulisty i sprawic sobie progresy.No cóż,jak to mówią-latka lecą,wzrok nie ten :-))) A sam hafcik niemalże w całości powstawał tak :


Jak się okazało-bez lupy nie poradziłabym sobie z tym płótnem:



Z zaległości pokażę dziś jeszcze lawendowe/wrzosowe poncho,jakie zrobiłam dla Pani M.
Początkowo,zgodnie z życzeniem Osoby zamawiającej, poncho miało wyglądac podobnie jak to,które kiedyś zrobiła Małgosia ( KLIK ) , jednak musiałam wprowadzic pewne zmiany,gdyż obawiałam się,iż nie pogodzę fasonu poncha Małgosi z rozmiarem 48.
Moje poncho wygląda więc tak : 



Poncho wykonałam z trzech motków Kid Silk Dropsa na metalowych drutach KP nr 5 i 4. Jak widac- zabrakło mi kilkunastu metrów włóczki i ratowałam się włóczką Soprano w podobnym,acz troszkę jaśniejszym odcieniu.A praca z KidSilkiem Dropsa to...bajka-włóczka jest niebywale miękka i miła.
Do zaległych prac zapewne jeszcze powrócę,bo sporo się tego nazbierało,a tymczasem na drutach jedna z moich ulubionych włóczek - Baby Alpaca Silk Dropsa ,w przepięknym,tym razem ciemnoorzechowym kolorze i chusta,a raczej zaczątek chusty - ale nie Gail :-)))


To tyle na dziś.Gratuluję wszystkim tym,którzy dzielnie dobrnęli do końca mojego wpisu :-)))
Na koniec jeszcze moja kotka-Wendela , zwana przeze mnie pieszczotliwie Pętelką :-))) Jak widac-kotek jest wyraźnie znużony i znudzony panującą za oknem deszczową aurą i niewątpliwie okropnie tęskni za Basią,która w ramach wycieczki szkolnej zdobywa górskie szczyty w okolicach Zwardonia :-)


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie 

Maja
..................................................



..............................







49 komentarzy:

  1. To ja się ustawiam pierwsza.
    Hafcik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak tu się nie zapisać na candy na ulubionym blogu :)) Maju, gratuluję Ci wytrwałości, tylu pomysłów robótkowych i dziękuję za życzliwość, na którą zawsze można z Twojej strony liczyć. Stworzyłaś miejsce, do którego chętnie się wraca, bo jest tu miło - po prostu przytulny wirtualny domek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, podziwiam Twoją wszechstronnośc. Pomiziaj ode mnie znudzoną Kicię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cacko, w sam raz do lawendowego domku:)
    Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam chrapkę na to cudeńko.Pozdrawiam i życzę kolejnych wspaniałych rocznic.
    hannow09@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tylu lat pisania bloga i wielu wspaniałych prac, które równocześnie powstały!
    Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu tej pięknej szpuleczki.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Maju dalszego udanego blogowania i natchnienia twórczego.
    Z nadzieją czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie tu....zapisuję się po szpuleczkę byłaby ozdobą mojego szyciowego kącika i zapraszam na candy do mnie...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Maju, na wstępie bardzo, ale to bardzo dziękuję Ci za bezinteresowną pomoc!! Jesteś mistrzynią haftu i lepiej nikt by tego nie zrobił! Wczoraj dostałam przesyłkę, nawet nie zdążyłam napisać wiadomości, bo zabrałam się za szycie podusi, w dodatku dzisiaj rano ją kończyłam, bo młoda para wyjeżdża jutro w rodzinne strony i dzisiaj musieli odebrać poduszeczkę. Haft zrobił na mnie wielkie wrażenie, moja mama była zszokowana, że haftowałaś na tak drobnym płótnie! CUDO!!!! :)) Młoda para zachwycona, także po STOKROĆ dziękuję! A w majówkę zabieram się za rewanżowe poszewki! :))
    Poncho również rewelacyjne! :) Będzie idealne na chłodne letnie wieczory :)
    A w zabawie chętnie wezmę udział.

    I stooooo lat z okazji urodzin bloga :) Tak ten czas szybko leci... ja miałam w styczniu urodziny również drugie, a pamiętam jak zakładałam bloga jakby to było wczoraj... :))

    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje urodzinowo-blogowe. Haft ciężki do skomentowania - po prostu powala.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny hafcik.
    Kiciuś rzeczywiście wygląda na znudzonego ale i tak jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje rocznicy ,ja tez niedawno obchodziłam swoją, nie bede ukrywac ,że przyciagneły mnie tu szpuleczki ,których szukam od jakiegos czasu bezskutecznie, dlatego bez wiekszych nadzieii staje w kolejce. Chcę dodac ,że jestem urzeczona tym haftem na lnie!!1, jest cudowny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na takie cudeńka zapisuję się w locie. Dawno nie gadałyśmy o babskich sprawach , a tu już maj się zbliża. Co z nami będzie....

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje Maju kolejnej rocznicy w blogowym siwecie, Drewniana Szpulka nie moze ominac takiego candy;)

    Hafcik dla Magdy sliczny, podziwiam za wyhaftowanie go na tak drobnym lnie, super.
    Drutowe poczynania jakzwykle wow.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie móc obchodzić razem z Tobą te urodzinowe święto...gratuluję; jesteś niezwykle uzdolnioną osobą, Twoje hafty są tak misternie wykonane...eh! cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Maju za zaproszenie - koniecznie muszę tu być, bo szpuleczka cudna - nigdy bym na taki pomysł sama nie wpadała - szpulunia cacko urocze! Hafcik przecudny i poncho piękne i Echo się nieźle zapowiada w tym kolorku i tej włóczce.
    I Wendelka - Pętelka wszystkiego pilnuje i Lady Pank dorzucasz jeszcze na koniec do pieca... Nieeeźle!
    Pozdrawiam cieplutko i lecę twojego banerka na mój blog wrzucać.
    I bym zapomniała pogratulować! Wielu takich rocznic życzę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. SZPULKA ŚLICZNA...BARDZO PODOBA MI SIE TO PONCZO...MNIE GAIL OPANOWAŁ....JUŻ ZACZYNA MI BOCZKIEM WYCHODZIĆ,,,,ALE CO ZNAJOMA ZOBACZY....TO PROSI O ZROBIENIE,,,,A JA NIE UMIEM ODMÓWIĆ....A OD DOBRYCH ZNAJOMYCH GŁUPIO MI BRAĆ PIENIĄŻKI,,,HIHI..CZAS TO ZMIENIC..MOŻE W KOŃCU DADZĄ MI SPOKÓJ:))))POZDRAWIAM SERDECZNIE:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, haft cudo, ostatnio mnie zachwyca. Ponczo bardzo mi się podoba , kociaczek uroczy. Bardzo fajny blog, gratuluję zbliżającej się rocznicy, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wierzę, że jeszcze mnie tu nie ma! No to teraz już jestem :D Szpulka - cudo, może trafi w moje łapki. Gratuluję rocznicy i życzę następnych. A prace śliczne, ciekawa jestem tej poduszeczki z Twoim haftem, jak tylko zdobędziesz fotki zaraz pokaż. malgdyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna szpuleczka ! może...:-))pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie prezentuje się poncho i jeszcze kidsilk :)

    a kiciuś uroczy, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopisuję się do candy. Śliczne te szpuleczki, mają duszę. Zapraszam do odwiedzania mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkiego dobrego i dalszych lat blogowania !

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam chęć udziału ;) Cudeńko do zgarnięcia ;) Zapraszam do mnie na truskawkowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się! Prześliczna szpuleczka! Trafiłam do Ciebie od Romantycznej Kobiety, bo właśnie ta poduszeczka bardzo mnie zachwyciła! Ale widzę, że jesteś wszechstronnie utalentowana :) Z przyjemnością będę tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  26. zapisuję się z wielką radością, bo każdy najmniejszy drobiazg w Twoim wykonaniu to sztuka przez duże S :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się na urodzinowe candy życząc wszystkiego najlepszego i wielu inspiracji na długie lata !

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie zadroszczę tej lampy ze szkłem powiększającym.Musze taka kupić tylko postawię ją sobie na głowie...

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy:)
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy, piękny blog, piękne rzeczy tworzysz...Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy :-)
    i ustawie się w kolejce po cudeńko :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnościa zapisuję się na candy
    Pozdrawiam
    An z Chatki

    OdpowiedzUsuń
  32. wow!
    wonderful!
    congrats!
    I like your works! you are very smart!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  33. Poduszeczkę zrobiłaś cudną;-)
    Oczywiście zapisuję sie na Twoje candy;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się i ja. Choć do Ciebie mi baaardzo daleko...
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się na candy i gratuluję rocznicy!
    Podziwiam Twoje prace (i kota też!)
    Zapraszam również na nasz candy-konkurs na http://druting.blogspot.com/2012/04/candy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Cuda cueńka u Ciebie. Przyłączamn się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego Najlepszego z okazji Roczku, przepraszam nie zauważyłam wcześniej, ech.....cały czas w pośpiechu.

    Tak więc poprawiam się wpadając z życzeniami :*** i od razu podziwiam "Echo" przepięknie się prezentuje,

    Maju dużo zdrówka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Super to i ustawiam się w ogoneczku...pa...))))

    OdpowiedzUsuń
  39. Hafcik podziwiałam już u Romantycznej:)
    Szpuleczka śliczna, staję po nią w kolejce a Tobie gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Super rocznicowy cukiereczek =)
    Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  41. Koniecznie się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. szczerze podziwiam precyzję haftu:) piękny!

    a cukiereczek rocznicowy jest wielce smakowity i... mrugał do mnie, słowo honoru;)
    ustawiam się zatem w kolejeczce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję drugiego roku blogowania i życzę jeszcze wielu następnych. Haft przepiękny a kociak milusi :))
    Z miłą chęcią dołączę do kolejki po tak piekna szpulkę. Pozdrawiam Edyta :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Staję i ja )Gratuluję rocznicy i życzę wielu następnych!! Pozdrawiam i zapraszam oczywiście :) bagraga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się:))))
    http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Congratulations to the 2 year!
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie urocze, że nie sposób nie spróbować swojego szczęścia :) na ostatnią chwile, zgłaszam sie:)

    Pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Super szpulka, zapisuję się z przyjemnością i zapraszam do siebie:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń