Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

piątek, 16 września 2011

Candy z czwórką z przodu....czyli Forever Young

Sama w to nie wierzę i nie mam pojęcia,jak to się stało, ale pod koniec sierpnia skończyłam...40 lat !......
Pewnie dla wielu to żaden dramat ,ale ja-jak już kiedyś pisałam-jakoś nie potrafię pogodzic się z upływem czasu....Często,pytana o wiek,muszę się chwilkę zastanowic,policzyc i ....nie dowierzam!...


Ale co zrobic-fakt pozostaje faktem.Teraz czas na kremy z dopiskiem "40+" :-))))
Obawiałam się poważnej chandry w dzień urodzin,ale wszystko jakoś "rozmyło się" i rozeszło po kościach-wracaliśmy w ten dzień z wakacji,musiałam wstac bladym świtem,aby zdążyc na samolot,potem stresik związany z samym lotem....A w Polsce-no cóż , natychmiast musiałam zacząc życ szarą codziennością i problemami dnia codziennego...ale może to i dobrze?...
Z okazji mojego "wkroczenia w wiek bardziej dorosły" :-))) ogłaszam
                   
           urodzinowe Candy z "4" z przodu :-)


Spośród wszystkich Osób,które zechcą przystąpic do zabawy , dodadzą komentarz do niniejszego wpisu,oraz zamieszczą podlinkowane poniższe zdjęcie na swoich blogach ( Osoby , które nie prowadzą blogów proszę o podanie w komentarzu adresu e-mail ) , wylosuję dwie i poczęstuję je tortem urodzinowym w postaci ....haftowanych ,pulchniutkich :-))) zawieszek :






Do zabawy można się zapisywac do dnia 15.października 2011 roku. Dzień później przeprowadzę losowanie i ogłoszę wyniki Candy.
Serdecznie zapraszam i życzę miłej zabawy :-)
...............................................................................................................................

PS - ciekawe,co mnie jeszcze w życiu czeka?...Może ...podróże ?...


..............................................................................................................................................

Serdecznie Wszystkich pozdrawiam i życzę udanego weekendu , Maja


.................................................................................................................................................







82 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten motyw nożyczek więc z ochotą zapisuje się Candy:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji wejścia w wiek dorosły:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ja podrózować zaczęłam mając 40 lat...dziś mam 43...świat przed nami....ja jakoś wszystko późno zaczęłam...hihihi..wyszłam za mąż mając 28....i jestem bardzo szczęśliwą,wiecznie młodą duchem...a kremy...o tak!!!! w tę sferę warto inwestować!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No wcale Ci się nie dziwię, że się dziwisz, bo nic a nic nie wyglądasz na adresatkę kremów 40+
    Kalendarz jest bezlitosny, ale na szczęście człowiek nie samochód, nie ma licznika na wyświetlaczu centralnie na czole. Możemy więc mieć tyle lat, na ile się czujemy i mamy prawo zawahać się nieco, gdy ktoś nas pyta o wiek. Wszystkiego najlepszego Maju.

    OdpowiedzUsuń
  4. zycze zatem wielu wspanialych podrozy, a te 40 to jakies oszukane,ja tam widze ,mloda i pelna zycia kobietke:)
    z checia wezme udzial w candy ,bo cukiereczki slodziutkie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Torcik przepyszny. Chętnie się poczęstuję, czyli zapiszę na candy. Oczywiście z okazji urodzinek chciałam życzyć spełnienia marzeń, podróży najdalszych i haftów najwspanialszych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako równie świeża 40- tka powiem tyle- No da się to jakoś przeżyć, ale bez euforii...;):D:D
    Wszystkiego dobrego Majusiu!!!Życzę Ci samych miłych ludzi wkoło, sympatycznych sytuacji, dobrego dnia codziennego. I spokoju, spokoju, spokoju...Bo wiesz, nic tak człowieka nie postarza jak stresy;))
    Tak więc chillout...i do przodu:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako świeża +30 stwierdzam,że w moim życiu nic się nie zmienilo, prócz tego,ze w drogerii zwracam oczy na kremy +30 wlaśnie. Życze udanych podróży zatem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat Kochana i spelnienia marzen:-)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja życzę powodzenia Tobie u mnie a sobie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszytskiego najlepszego,jako 30+ stwierdzam, że duchem ciagle pozostaję nastolatką ;-) a że ciało juz nie to i kremy bogatsze w składniki, hmmm za nic w świecie nie zamieniłabym sie z dzisiejsyzmi dwudziestkami, jestem mądrzejsza, bardziej świadoma
    a twoje oststnie zdjęcie świadczy o tym, że ciagle jestes młoda i piękna.
    Zapisuje się na candy-ofkors.

    OdpowiedzUsuń
  11. 40+ zwiastuje pozytywny stan stabilizacji ducha i rozkwitu ciała! Dopisuję się i zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! Po pierwsze chcialabym Ci zlozyc zyczenia urodzinowe i choc miewam podobne odczucia zwiazane z uplywem czasu to Tobie kategorycznie zabraniam zalowania uplywajacego czasu!
    Zaloze sie ze gdybys weszla do kosmetycznego sklepu i poprosila o krem otrzymalabys w ofercie te ze znacznie nizszego pulapu wiekowego!
    Twoj lobuzeski usmiech odejmuje Ci conajmniej dwie dekady:)

    Dotychczasowe prezenty od Ciebie tylko zaostrzymy moj apetyt na Twoje cukiereczki:) Oczywiscie ze sie zapisuje!

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Maju, gratuluję :))) Mnie niebawem czeka taka sama rocznica :)
    Życzę Ci dużo zdrowia, radości i wszelkiej pomyślności :)
    ... no i do candy się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim zdrowia,radości każdego dnia i spełnienia marzeń, a wszelkie kłopoty niech omijają Cię szerokim łukiem:).
    Wszystkiego najlepszego!!!
    Candy oczywiście z wielką chęcią:)
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:)))

    monczer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż Ty możesz wiedzieć o życiu... małolato!
    Prawdziwe życie zaczyna się po sześćdziesiątce i ja się cieszę, że dopiero czekam na to :-)
    Wszystkiego co dla Ciebie w życiu najlepsze Maju, cmok, cmok!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! 40-tka to piękny wiek, mam tyle samo dopiero co skończone i bardzo dumna jestem z siebie, o ;))) Na piękne candy się piszę, pozdrawiam, Saba :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń i oczywiście 100 lat!!;)Super wiek!;) Na candy z wielką zhęcią sie zapisze bo śliczne stworzyłaś zawieszki!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musimy się spotkać, może jeszcze we wrześniu, bo przecież masz zrobić czarny sweter z luźną górą, mama dziękuje za pozdrowienia, życzymy radości każdego dnia i pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  19. n o Kochana , nie ważna metryka :):) Wazne ze wciąz sie czujesz młodo i dlatego taka jestes :)
    Samych radości Ci zyczę, i tego zeby czas łagodnie się z Tobą obchodził :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola!
    amigo!en este blog veo solo belleza!
    tengo amor por el bordado
    felicidades!!!en el cumpleaños
    muchos éxitos!!
    hermoso,lindo,delicados trabajos!!
    soy seguidor de tu blog
    el candy esta en mi blog
    abrazos
    que tenga un hermoso dia!!!
    Lorena

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się ... Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Maju wszystkiego najlepszego w każdym dniu życia, dużo uśmiechu , jak najmniej kłopotów i wtedy kremy nie będą potrzebne, nic się nie martw, życie po czterdziestce jest też piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. No cóż, mam 50+ i baaardzo chciałabym się z Tobą zamienić :))) Wszystkiego co najlepsze, w tym skutecznych kremów :)))
    Z przyjemnością ustawiam się po zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsze życzenia Maju!!!! Moja siostra też w sierpniu skończyla 40-tkę, ale jak na nia patrzę to wiem na 100%, że wiek nic nie znaczy, wygląda młodziej ode mnie:) Zapisuję się szybciutko na urlodzinowe Candy:) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Maju wszystkiego najlepszego! Podobno to njlepszy wiek, przeciez zycie zaczyna sie dopiero po 40:))))))))))))
    Oczywiscie zapisuje sie, nozyczki piekne!
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką przyjemnością i nadzieja na uśmiech losu (wygraną) ustawiam się w kolejce po te śliczności
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaparty dech nic mi nie pomoże , jeśli nie szczęście , to będę musiała sama sobie wyczarować takie nożyczki. Póki co życzenia złożyłam ci osobiście , a na candy już się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. najlepsze lata :) a woreczki chętnie przygarnę, ustawiam się w dłuuuugiej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny wiek, zapisuje sie na cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie rarytasiki do zdobycia !!!
    Szybciutko ustawiam się w kolejce ;-)
    A Ciebie zapraszam na Misiowe Candy ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  31. Po pierwsze wszystkiego najlepszego!!!ponoć życie zaczyna się po czterdziestce;)a po drugie na takie skarby to i ja się chętnie zapiszę;)
    pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego naj naj :)
    Tworzysz cudowne rzeczy :) Więc w sumie grzechem by było się nie zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również mam ochotę na te skarby;)pozdrawiam i 100 lat!
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego!!!! Na pewno spotka Cię jeszcze nie jedna piękna przygoda:)
    ach...i z przyjemnością ustawiam się po torcik:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego Kochana ...Metryka jest w duszy a reszta to tylko powłoka czasem potrzebująca i kremu :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkiego dobrego:-))) Ja już też małymi krokami zbliżam się do czwóreczki, ale o tym staram się nie myśleć:-))))
    ustawiam się ponieważ haftem się nie param, a są takie piękne:-))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma co się przejmować- przecieżą to tylko kolejna osiemnastka:) Masz tyle życia w sobie- co widać po postach :) Ja życzę spełnienia marzeń o podróży z okazji osiemnastych urodzin:)
    Ps. Chętnie się zapisuję, może nawet wygram?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja przyłączam się do życzeń:) I ja również w tym roku skończyłam 40:) Tylko wiesz co Maju? To nie jest 40, a 18 plus doświadczenie:)) W kolejce po kawałek słodkości i ja się ustawiam, może mi się poszczęści? A w ogóle fajnie u Ciebie, na pewno będę zaglądać:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój wpis też z 4 z przodu;)może się poszczęści;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!niech nigdy nie zabraknie Ci weny i ochoty na realizację marzeń;)!pozdrawiam;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie pozostaję mi nic innego tylko życzyć 100 lat :) Piękne są Twoje zawieszki, chętnie jedną z nich przygarnę, więc ustawiam się do losowania :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również życzę wszystkiego najlepszego! Świetne zawieszki, ustawiam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zachowaj młodość duszy i będzie dobrze.
    Wszystkiego najlepszego.
    Zawieszki przecudnej urody więc ustawiam się również.

    OdpowiedzUsuń
  43. NIgdy nie jesteśmy w stanie przewidzieć co może jeszcze Nas w życiu spotkać ...wszystkiego naj naj.. Losowanie odbędzie się w dniu moich urodzin, może akurat szczęście uśmiechnie się do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego urodzinowego.
    Dopisuję się do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dużo, dużo zdrówka i pogody ducha :) Po czterdziestce nic się nie zmienia... no tylko krem z innej półki trzeba brać - 40+ ;P
    malgdyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapomniałam zaprosić na Candy do mnie, więc zapraszam serdecznie :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/2011/09/okoorocznicowe-candy-u-magdy.html

    OdpowiedzUsuń
  47. No, mało brakowało, a spełniłabym wszystkie "wymogi" zabawy z wyjątkiem jednego. Nie zapisałabym się do takiej fajnej gry.
    A tak apropos wieku, jak widzisz po moim nicku - też to miałam rok temu. A etykietkami kremów nie przejmuj się. Ja do tej pory kupuję te 30+. I tak się czuj, mimo, że to banał, ale słuszny banał!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego Najlespsiejszego!!!
    Dopisuję się do piękności!

    Pozdrawiam Serdecznie
    Ola

    aadam77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin! :) Niedawno skończyłam lat 50 okrągłe i jak się przejęłam kiedyś 40tką tak w tym roku ani trochę. ;) Napisy na kremach to nic takiego. ;)) pozdrawiam i dopisuję się. :) dorota61@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. ja też się zapisuję na Candy. Maju ale masz długie włosy!!!!! pozdrowienia dla Basi - Krufka

    OdpowiedzUsuń
  51. Czterdziestka to dopiero wstęp do życia. Dzieci odchowane, na nowe ( w tym wnuki)jeszcze się nie zanosi, zawodowo człowiek ustawiony, gdzie mieszkać ma a i w miłości jeśli nie pierwsza od lat to któraś z kolei daje szczęście, żyć nie umierać poprostu.

    OdpowiedzUsuń
  52. Staję w kolejce i sto lat życzę;)!
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. 100 lat:))))
    Cukierasy cudne":))))
    Patti

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękna rocznica urodzin. I nie powinnaś się martwić a wręcz przeciwnie - przed Tobą piękne lata ;-)
    Ustawiam się w kolejce po te niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wróżką nie jestem, lecz gdybym była, to wywróżyłabym Ci przede wszystkim sporą dawkę zwykłego, ludzkiego szczęścia. :) Ponieważ brak mi szklanej kuli, to w zamian rzeknę tak: Witaj w gronie cudownych czwórek i przyjmij moje najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :) Niech nadchodzące lata, miesiące, tygodnie, dni, godziny i sekundy będą skąpane w uśmiechu i ciepłych promieniach słońca.
    Oczywiście chętnie skosztuję kawałka tortu w postaci zawieszki, bo gdy widzę słodycze, to wychodzi ze mnie natura łasucha. ;) Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  56. .... kiedyś też przezywałam takie rozterki ale życie po 40-tce nie jest złe.Dużo pogody ducha i uśmiechu życzę.W kolejce się ustawiam , może wreszcie los się do mnie uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  57. 100 lat!!! Wszystkiego naj naj naj :) Ustawiam się po te słodkości... cudne rzeczy tworzysz! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  58. cóż za śliczności :D zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  59. po takie cudeńka trzeba się zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kciuki mocno zaciskam :) może się uda wylosować te piękności :)
    www.twohands-makin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczne candy. już się nie mogę doczekać losowania. pozdrawiam kichając spod kołdry ;P

    OdpowiedzUsuń
  62. wszystkiego najlepszego ;* podobno prawdziwe życie zaczyna się dopiero po 40, więc oby tak było w Twoim przypadku! spełnienia marzeń przede wszystkim ;) a ja spróbuję szczęścia i się zgłoszę anna.k8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. wszystkiego najlepszego, zgłaszam chęć wygranej;)emilie@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Życzę Ci byś zawsze czuła się młoda!
    zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję tak pięknej rocznicy. Staję w kolejce i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję tak pięknej rocznicy. Staję w kolejce

    cohenna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. No nie mogę 2 candy na jednym blogu!!
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Odlotowe nożyczki, staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  69. Zawieszko-podusie są super. Już ustawiam się po nie w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  70. Zdrówka życzę i wszystkiego naj,naj,naj:-)
    A do zabawy chętnie się przyłączę.
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Ustawiam się po te pachnące cudeńka, bo bardzo lubię takie drobiazgi. Mam ten sam problem co Ty - nie umiem się pogodzić z upływem czasu i za każdym razem sama się dziwię jak mówię ile mam lat, a i przede mną za jakiś czas 4 z przodu. Najważniejsze na ile lat się czujesz! Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin!
    Ustawiam się w kolejce po te śliczne drobiazgi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystkiego najlepszego i najpiekniejszego co jeszcze przed nami :)) skoro juz tu zagladam i podziwiam, stawiam sie w kolejce rowniez :))

    OdpowiedzUsuń
  74. staje w kolejce, przesyłam jesienne pozdrowienia adusia

    OdpowiedzUsuń
  75. Sto lat sto laaaaat!!!

    och, jakże bym chciała dostać kawałeczek takowego torcika:)
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  76. Absolutnie muszę tu się zapisać ! cuda :) mmmm.... zamykam oczy, liczę do stu.... czuję, że wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Stane w kolejce jako ostatnia osoba... Mam nadzieje, ze wygram ;)
    Wszystkiego Najlepszego!

    doracherry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. To ja na ostatnią chwilę się załapię, życząc Ci samych anielskich chwil i dużo szczęścia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ha ha :)jak zwykle czegoś nie doczytałam i spóźniłam się:) Duże buziaki z okazji byłych urodzin i nie przejmuj się wiekiem, każdy czas ma w sobie coś pięknego i trzeba siebie polubić. Życzę Ci szczęścia na dalsze lata , buziaki zostawiam i przyznaję, że częstym jestem gościem, ale nie ujawniającym się:)))

    OdpowiedzUsuń