Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

piątek, 11 czerwca 2010

Rocznicowe Candy Tymczasem :-)

 Dokładnie 23.czerwca 2008 roku nieśmiało opublikowałam mój PIERWSZY WPIS  na bloxie. Nawet nie sądziłam,że pisanie wirtualnego dziennika aż tak mnie pochłonie-to już chyba uzależnienie :-) Dziękuję pięknie wszystkim,którzy do mnie zaglądają-zarówno częstym gościom,jak i tym,którzy odwiedzają mnie tylko czasami. Z okazji drugich urodzin mojego bloga chciałabym zaprosic wszystkich na małe co-nieco :-)  :


Ponieważ ostatnio przeczytałam w Waszych komentarzach wiele ciepłych,miłych słów pod adresem moich mereżkowych poduszeczek z lawendą , taką właśnie podusię przygotowałam dla Osoby,która drogą losowania zostanie zwycięzcą w mojej zabawie urodzinowej. Zasady zabawy -jak zawsze: proszę o pozostawienie komentarza pod niniejszym wpisem , oraz umieszczenie zalinkowanego zdjęcia mojej urodzinowej podusi  na bocznym pasku swojego bloga .Osoby nie posiadające własnego bloga również serdecznie zapraszam do zabawy-tu poproszę o pozostawienie w komentarzu adresu mailowego. Lista "gości" zostanie zamknięta 29.06. o północy.Wówczas nastąpi uroczyste losowanie :-)), o wynikach którego poinformuję Was 30.czerwca. Serdecznie zapraszam do zabawy! A na koniec jeszcze kilka fotek "tortu urodzinowego" :





PS- kilka dni temu wysłałam upominki do Beaty , Basi i Magdy - w ramach zabawy "podaj dalej".Jak dotąd wiem tylko,że Beata otrzymała przesyłkę. Basiu i Magdo,mam nadzieję,że poczta nie nawaliła-proszę Was o info,czy upominki dotarły. Serdecznie pozdrawiam,Maja
................................................................................................................................................................
                     

61 komentarzy:

  1. co za zaszczyt gratuluje jako pierwsza i zycze jeszcze wiekszych sukcesow. Ja jestem nastepna z poczatkujacych ale powoli rozwijam skrzydla.
    przesylam gorace pozdrowienia
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się w kolejce. Twoje saszetki są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Maju!
    Piękne poduszeczki z cudnym haftem. Pewnie , że chciałabym mieć jedną i patrzeć na nią każdego dnia. Zapisuję się z nadzieją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft.
    Ja jestem początkująca w tej dziedzinie.
    Podziwiam talent i grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pomysłów i życzę kolejnych na kolejne lata blogowania :) Podusie rewelacyjne bardzo piękne te z literkami w poprzednim poście.... :)
    mój kontakt kasia_brzostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje z okazji tak doniosłej rocznicy :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i ustawiam sie w kolejce.pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maju ja gratuluje takiej wytrwalosci w prowadzeniu bloga. To juz tak dlugo.
    Podusia przesliczna, wiem cos o tym...
    Pozdrawiam i sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy. Tworzysz cudne rzeczy.
    Utawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Maju :) piękne są Twoje podusie.
    Zapisuje sie na candy z wielką przyjemnością .
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, slicznosci, zagladam do Ciebie czasem i podziwiam... :) Chcialam link umiescic ale nie umiem... ech Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy i życzę dalszych :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Maju!
    Wszystkie Twoje prace są piękne a podusie z lawendą już dawno mnie urzekły :) ta mereżka zawsze taka równiutka po prostu bajka ;) Musisz posiadać pokłady niewyczerpanej cierpliwości aby tworzyć tak misterne rzeczy.
    Pozdrawiam ciepło i życzę dalszych owocnych lat blogowania :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Cię MAJU KOCHANA!!
    Przesyłka do mnie dotarła!! Jestem mega szczęśliwa, bo tak pięknego prezentu się nie spodziewałam!!! Jest przepiękny!!! :))) DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA!!!!

    I nieśmiało zapisuję się na Twoje Candy! Piękne są te Twoje hafty!! Jestem ich wielka wielbicielką!! :)

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

    PS Zajrzyj na mojego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Maju to Ty już prawdziwa weteranka w blogowaniu jesteś... wszystkiego najlepszego na kolejne lata:) Pozdrawiam Cię gorąco, także od Ani i oczywiście grzecznie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maju wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!:)
    Chętnie poczęstuję się takim torcikiem:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałości Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i ja zapiszę się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest mi niezmiernie miło wziąść udział w candy:)
    Pozdrawiam, Ewa
    summer21.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczarowałaś mnie swoimi poduszeczkami a motyw lawendy podbił moje serce. Uwielbiam lawende w każdej postaci a więc spróbuję szczęścia w Twoim candy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne podusie.
    Gratuję rocznicowo i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zyczę dalszej radosci z blogowania i z wielką przyjemnością zapisuje sie do losowania takiej podusi. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam sie w kolejce po Twoje slicznosci!
    Zycze Tobie i sobie;) jeszcze wielu owocnych rocznic w blogosferze!
    Informacja na wlasciwym miejscu juz jest:)(ufff!)

    OdpowiedzUsuń
  24. Maju, i ja również należę do fanek twoich wyszywanych podusi, więc bez dwóch zdań zapisuję się na candy! :)) Pozdrawiam gorąco i życzę wielu, wielu jeszcze wspaniałych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicowo i życzę kolejnych sukcesów,
    podusia jest cudna, marzę o takiej :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio, jak widzę krzyżyki gdzieś na horyzoncie, od razu lecę tam z wywieszonym jęzorem. Dzięki ogłoszeniu o candy na czyimś blogu zobaczyłam Twoje krzyżyki i wpadłam tu od razu. Jestem pierwszy raz , a Ty tymczasem masz mój blog na liście swoich ulubionych. Miło mi bardzo. Cieszę się że i ja do Ciebie wreszcie trafiłam. Szybciutko zapisuję się na TAKIE candy i lecę buszować wśród Twoich krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jako miłośniczka i lawendy i haftów krzyżykowych też się zapisuję. Ania
    amso@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczny i gratuluje drugiego roczku:))
    ja wlasnie obchodze swoj pierwszy rok:))
    zglaszam sie oczywscie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznaaa!
    Może się poszczęści :)
    Pozdrawiam serdecznie
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jest ta poduszeczka, więc nie mogę nie spróbować
    Pozdrawiam
    agulka77
    www.agulka77.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję i życzę jeszcze stu lat blogowania! tylko pozazdrościc, ja jestem na samym poczatku tej drogi, zapraszam na www.dziurka.blogspot.com
    a tymczasem zapisuję się na te słodką podusię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień Dobry

    Ja tymczasem swój e-mail wpisuje i na
    poduszkę oczekuje.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny drobiazg do wygrania u Ciebie, zachwyca niesamowicie:)oczywiście zapisuje się i gratuluje drugiego roku blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  36. Z miłości do lawendy zgłaszam się i ja z wielką chęcią :))http://ulaihaft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja ustawiam się w kolejce a blogowej jubilatce Wszystkiego Najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze, że Cię wciągnęło blogowanie:) Oby jak najdłużej... Ja też ustawiam się w kolejce po śliczności [www.mojehafty.pl]

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja też staję grzecznie w kolejce :-))

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny blog. Szkoda, ze dopiero dziś go odkryłam. Poduszeczki świetne :) zapisuję się więc do losowania. Pozdrawiam cieplutko i gratuluję dwulecia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sto lat!!!
    Ekstra wyszywasz!Poduszeczka przepiękna!
    Z ogromną przyjemnością się zapisuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. zaaapisuje sie :) grzecznie czekam w kolejce po ta cuudowna poduche ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję rocznicy serdecznie! Podusia przepiękna. Coś nie mam szczęścia do Candy, ale z nadzieją ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podusia jest urocza i chętnie bym ją przygarnęła :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Od dawna marzy mi się jakis drobiazg z suszoną lawendą, ale nigdy trafic na taką. Dlatego z ogromną checią się zapisuję na twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Maju...dziekuje za zaproszenie. Pragne zatem zapisac sie na Twoje lawendowe candy i oczywiscie z calego serca gratuluje Ci 2 urodzinek. Musze przyznac,ze do tej pory nigdy nie udalo mi sie wygrac,ale probowac musze.Czekam zatem z niecierpliwoscia na losowanie. Jak to dobrze,ze termin juz tak niedlugo:)
    Pozdrawiam Cie bardzo cieplo i zycze kolejnych owocnych latek Ania

    OdpowiedzUsuń
  47. Maju, to chyba mój 1-wszy wpis na Twoim "nowym" blogu. Gratuluję 2-óch latek, życzę następnych równie bogatych w cudowne prace. Twoje mereżkowe podusie są urocze, więc z nadzieją na wygraną zapisuję się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne poduszeczki.Zapisuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne te Twoje dzieła i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hehe, to Ty jednak moja starsza koleżanka jesteś ;) ...przynajmniej w blogowaniu.
    Wiem najlepiej jak piękne są Twoje mereżkowe podusie :)) ...ustawiam się więc w kolejce, a co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję wspaniałej kolejnej rocznicy!
    Lawenda...
    Już unosi się jej zapach w powietrzu.
    W towarzystwie tak pięknej podusi to byłby zgrany duet.
    Ja zatem także ustawiam się w kolejeczce, pozdrawiając Cię przy tym lawendowo!

    http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. podusia jak marzenie(moje marzenie)

    OdpowiedzUsuń
  53. Podusia prześliczna!
    Z chęcią się po nią ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wielki blog! Happy Anniversary! Active Image blog http://temnoe-delze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Z okazji rocznicy serdecznie pozdrawiam
    I w kolejce się ustawiam.
    Może to mnie Twoje słodkości
    Sprawią wiele radości.

    http://zabawa-z-wloczka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  56. Do północy jeszcze ciutke została,wiec chyba zdążę się zapisać na cudowną lawendowa podusie.
    Gratuluje ROCZNICY BLOGOWEJ !!!
    http://alicja11.blogspot.com/

    Moje candy trwa do jutra włącznie -zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Boska podusia, ja też, ja też do kolejki!

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję i na losowanie się zapisuję

    Kama

    OdpowiedzUsuń
  59. Szkoda,że się spóźniłam! Poduszeczka urokliwa, bo z ulubionym motywem lawendy.Bozena

    OdpowiedzUsuń
  60. i ja też w kolejeczkę
    z pozdrowieniami
    Anima
    abcd-xyz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. sierota dzis dopiero date dojrzalam, :))))))

    OdpowiedzUsuń