Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Chusta w kolorach morza....

Po długiej nieobecności pojawiam się z chustą w kolorach morza - tak ,na koniec wakacji...


Chusta dla mnie niezwykła,wyjątkowa , bo przy ostatnich rzędach żałowałam ,że to już koniec :-)


Wzór to "On the Move" autorstwa Hani Maciejewskiej , dostępny na Raverly ( KLIK ) - serdecznie polecam !



Moją wersję "On the Move" nieco powiększyłam,powtarzając niektóre sekcje wzoru, ponieważ dziergałam ze znacznie cieńszej włóczki,niż proponowała Hania



Włóczka to Malabrigo Sock , kolor nr 855 ( Aguas) , zakupiona u Agnieszki w sklepie MagicLoop


Na koniec piękne podziękowania dla mojej córki , która - ku mojemu zaskoczeniu-zgodziła się "modelkować" :-)


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie
Maja
...................................
PS - i jeszcze "pocztówki " z moich wakacji , które w tym roku były wyjątkowo piękne



( photo by Basia Gajzler )

......................................













21 komentarzy:

  1. Witaj! Wypoczelas , zrelaksowalas sie na urlopku i...i widze nowe piekne rekodzielo! Sliczny szal! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu! Po przerwie, ale w jakim stylu! Chusta wspaniała, modelka przepiękna i udane wakacje. Do tego wystarczy dołączyć życzenia urodzinowe dla Ciebie i dla nas, byś częściej o swoich blogowcych fanach pamiętała:D
    Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  3. sama mam od pewnego czasu ochotę na taką spokojniejszą chustę-ale jak pięknie wyrosła twoja modelka-toż to już piękna kobietka:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta! I kolor i wykonanie - miodzio :) Nie dziwię się, że córcia nie odmówiła modelkowania. A obrazki z wakacji...mmmmmm. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała chusta - w Twoim wykonaniu wygląda doskonale. Kolor piękny.
    Zdjęcia z wakacji... marzenie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrażam sobie jak można coś takiego wydziergać!! Nici jak pajęczyna... Wakacje fantastyczne! Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta :) Ja swoją wydziergałam w kolorach jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna chusta. Malabrigo bardzo ladnie wyglada w tym wzorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna chusta w pięknym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna chusta na pięknej modelce:))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś wreszcie moja kochana i to z jakim cudem , mam nadzieję , że się spotkamy i będę mogła dotknąć to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta przepiękna a modelka śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się właśnie podoba taka większa! Zdolniacha jesteś Asiu i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna. Doskonała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja marze o odwiedzeniu Toskanii.... pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta bardzo ładna. Nie widzę jednak sensu kupowania wzoru, skoro udostępniony został w 2010 roku (udostępniony, sam wzór jest znacznie starszy) na tym blogu: http://laceknitter.blogspot.com/2010/01/38-untitled-edging.html
    Pani, która podaje się za AUTORKĘ nieznacznie go zmodyfikowała, dodając pas prawo-lewych oczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,pięknie dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Niestety,wyczuwam nutkę hm...złośliwości ?? w Twoim komentarzu-całkiem niepotrzebnie. Być może Chusta Hanny Maciejewskiej jest podobna do jakiejś/jakichś innych,ale cóż-wszystko ma swoje granice,nawet pomysł na zaprojektowanie dzianiny.Wystarczy zajrzeć na stronę Raverly-wiele wzorów,nawet tych najbardziej popularnych projektantek/projektantów , jest podobna-bardziej lub mniej,do innych. I nikt jakoś nie robi z tego problemu.
      Serdecznie Cię pozdrawiam ,wszystkiego dobrego
      Maja

      Usuń