Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

wtorek, 18 listopada 2014

Shades of pale w kolorach jesieni

Odcienie blada, aby Kolejny projekt Hani Maciejewskiej  , Który miałam przyjemność wykonać.
Chusta niezwykła - zaskakująco oszczędna w "ozdobnikach", przez do wyjątkowo piękna w swej wymowie.
Moja Odcienie blada zrobiłam z dwoch motków Malabrigo Sock, kolor Primavera. Kolor niezwykły, prawdziwie rowniez Jesienny TU na i mam mysli TE piękniejszą strone jesieni--brązowymi Z żółto ZE Słońcem i liśćmi, Które Macha do Nas nd pożegnanie ostatnimi ciepłymi promieniami :-)
Wzór chusty zrobić nabycia na Raverly:
 http://www.ravelry.com/patterns/library/shades-of-pale - serdecznie polecam, nawet początkującym dziewiarkom.






... Za oknem ... deszcz :-(
Pozdrawiam Wszystkich tak paskudnej aury MIMO ... ;-)
..........................................





12 komentarzy:

  1. Twoja chusta jest piękna.Kolorki socka cudne.Mam sweterek w tym kolorze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko ostatnio się pojawiasz, ale jak już to z czymś zupełnie ekstra! Warto tu zaglądać i wyczekiwać :)) Super chusta! W niej można spokojnie przetrwać jesień. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna chusta, chyba tez kupie wzorek, bo wydaje mi sie, ze moze i podolam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz kupiona;)))) Nie marnowalam czasu:)))) Pozdrawiam jeszcze raz.

      Usuń
    2. Kamilla,na pewno podołasz :-) Powodzenia!

      Usuń
  4. Wspaniała chusta - pięknie wygląda wzór w wybranych przez Ciebie kolorach :-) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała.po prostu zachwyciła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W kolorach jesieni jest mi do twarzy, więc chusta bardzo w moim guście :) Zazdroszczę wszystkim drutującym, że potrafia sobie taki cieplidełko wydziergać :)
    A Eli Adamiak zdarza mi się słuchać na żywo, bo w jej zespole gra na kontrabasie Piotrek - mój cioteczny bratanek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest niesamowicie piękna i ascetyczna , dla tak ślicznego projektu nie potrzeba zbyt wielu udziwnień , chciałabym zobaczyć ją i dotknąć ale kiedy..... jakoś nie możemy się spiknąć , a szkoda mi tych naszych pogawędek o dzierganiu i o wszystkim innym zatęskniłam za tobą......

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękność! Cudowna jest! U nas też pada, słońca brak, szaro i ciemno. Ale mamy nasze włóczki :) Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta, cudownie dobrana włóczka :)

    OdpowiedzUsuń