Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

sobota, 4 maja 2013

O haftach Tymczasem...

Dziś wpis z igłą i muliną w tle :-)
Niedawno wyhaftowałam dwa obrazki z monogramami .Były to upominki dla pewnej rodziny , która w ramach organizowanej przez szkołę Basi polsko-niemieckiej wymiany młodzieży przez tydzień gościła w swoim domu moją córkę.
Poniżej lugana DMC ufarbowana sposobem Margott i moja ulubiona mulina DMC nr 4140




Dalej - lugana DMC , tym razem w bieli , i mulina DMC nr  778 :




Do Mannheim pojechał również woreczek uszyty na przysłowiową "ostatnią chwilę" , który było opakowaniem innego upominku :


To tyle.Następnym razem znów będzie o zaległościach. Ostatnio na "froncie robótkowm" niewiele się u mnie dzieje z powodu ciągłego "niedoczasu". Za to bez opamiętania kupuję włóczki w ilościach iście hurtowych i planuję ,co "kiedyś" z nich zrobię.Mam nadzieję,że to "kiedyś" szybko nadejdzie.
W nielicznych wolnych chwilach z ogromną przyjemnością wyszywam obrazek, który "chodził za mną" od kilku lat. Niestety , w żadnym sklepie internetowym nie mogłam trafic  na wzór ,a w "pirackich kopalniach" trafiałam jedynie na niezbyt czytelne schematy.Na szczęście znam pewną Dobrą Duszyczkę ,która w swoich ogromnych zasobach posiada także i ten wzór.I to właśnie dzięki Jej uprzejmości mogę rozkoszowac się haftowaniem tego jakże urokliwego obrazka.Gosia , jeszcze raz bardzo Ci dziękuję!!!


To tyle Tymczasem.Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę miłego weekendu
Maja
...............................................

......................................................








14 komentarzy:

  1. Twoje hafty to misterna praca i podziwiam Cię za cierpliwość, moje tulipanki są arcydziełem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty:) Podziwiam za cierpliwość:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło jest znowu zobaczyć co porabiasz:) Bardzo fajne są te monogramy. Podziwiam je za każdym razem. Ciekawa jestem obrazka z kwiatkami:) Zapowiada się nieźle.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny wzór i haftowany na lnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczarowałaś mnie swoimi pięknymi hafcikami:)Super:))
    Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam zapraszam Ciebie do mnie po wyróżnienie twórczości:) Wybierz sobie znaczek i wklej u siebie i jak masz ochote odpowiedz na pytania lub napisz 7 faktów o sobie....to taka zabawa niezobowiązująca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. za mną też chodzą stokroteczki w naparstkach ;-) może mnie kiedyś dopadną, a może raczej ja je ;-)
    Twoje piękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Po cichutku, po cichutku i oto piękne hafty powstały. Wspaniała pamiątka i podziękowanie za wizytę Basi. A twoje stokrotki na lnie podobają mi się znacznie bardziej niż moje, buuuu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Romantycznie i nastrojowo. Dobrą pracę wykonałaś:) Pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne Twoje monogramy :) Ostatnio kupiłam cieniowaną mulinkę DMC nr 105. Wyszywasz jak leci? Czy kombinujesz? Chciałam cieniowane A wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłe komentarze.
    ANa , dziękuję,ale nie skorzystam z udziału w Twojej zabawie-brak czasu.
    Gosia-no co Ty mówisz,Twoje stokrotki są przepiękne!!! :-)
    Chenia-czasami kombinuję,żeby paski nie wyszły :-) 105 mam ,ale wolę i polecam Ci DMC z kolekcji Colour Variations -są ładniejsze odcienie,bardziej hm...wielobarwne.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne monogramy, a obrazek zapowiada się znakomicie. Ciekawa jestem finalnego efektu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności!!!
    Brakowało mi już Twoich haftów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne monogramy !, bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń