Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

wtorek, 20 stycznia 2015

O czapkach Tymczasem :-)

Tegoroczna zima - jaka żart, kazdy widzi :-) No, ale czapkę i komin Mieć trzeba.
Mój Mąż Na Początek w zimowej odsłonie.Czapka i "przekręcony" komin z dropsowego Nepala:


Rios od Malabrigo, kolor sałata, przerobiłam na czapkę i kominy dla Mojej Corki.
I tu mała dygresja - "mężowe" zdjęcie zrobione na Gubałówce, córka "uchwycona" na sopockim molo ... taki oto rozrzucik :-)



Czapkę Basi zrobiłam wedlug Projektu "All That Jazz" Hani Maciejewskiej - wzór dostępny na Raverly, polecam.
Komin, podobnie, Jak mężowa czapka - wedlug własnego, Mało skomplikowanego pomysłu :-)
I druga wersja "Kominka":



Kominek zrobiłam wedlug Projektu "PolonaiseCowl", autorstwa Cristiny Ghirlanda (wzór dostępny na Raverly)

Czas na kolor niebieski i na dziewczyne, Która Kocha kwiaty :-)



Czapka z dziergany przeze Mnie po Raz Drugi "Pomponius" Hani Maciejewskiej (PO wzór zapraszam na Raverly), a Komin i rękawiczki do "z Głowy" :-) Komplet zrobiłam Z dropsowego Big Delight.

Na Koniec moja czapka w cudownym, Bardzo energetycznym kolorze :-) Włóczka do Merino Sport Z "Zagrody" Marty, a wzór na "Jesień Whirlpool Hat" autorstwa Natalie Pelykh.Wzór Dostępny na Raverly



Szczerze mówiąc, moja czapka, podobnie Jak większość moich Prac, powstawała w .... samochodzie :-) oczywiscie nie nie podczas GDY prowadziłam :-)


Aby Tyle na dziś. Serdecznie Wszystkich pozdrawiam - do następnego wpisu! :-)
Maja
..................................
" Żadnego Końca Świata Today Nie BĘDZIE, bo w Tokio Już jutro żart ... "














13 komentarzy:

  1. Wspaniałe komplety :-) Wszystko bez wyjątku bardzo mi się podoba - rewelacyjne wzory i kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dawno Cię nie było! A czapki...szczególnie ta energetyczna różowa-super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapy obłędnie cudne!
    Cytat na dziś - kupuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. zima u nas słaba, ale za to czapy i kominy rewelacyjne! :)
    zielony komplet to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda jest boska, jedna ładniejsza od drugiej ale różowa to namber łan :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Maju jak dobrze cię zobaczyć, czapeczka do twarzy, oczywiście pozostałe plecionki podziwiam, ja w tym roku zrobiłam postęp, umieściłam druty w pudełku, ha, ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Jaśmin,fakt,że umieściłaś druty w pudełku-ale jakim pudełku!!! -cuuuuudnym!!!!!- to już ogromny krok do przodu :-) Serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  7. Wszystkie kompleciki bardzo ładne i w ślicznych kolorach. Chyba bym nie umiała wybrać tego "naj".
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jakie piekne.Dla mnie druty to caly czas obce tereny.Moze kiedys to ogarne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowe czapy i kompleciki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń