Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

piątek, 11 kwietnia 2014

His Golden Lair i Finito :-)

Właściwie zamierzałam kontynuować "wątek zimowy" :-) ,ale że taka wiosna za oknem....
Tak więc dziś o chuście - His Golden Lair według projektu Kurtney Robinson. O chuście niezwykłej, która zauroczyła mnie "od pierwszego wejrzenia" :-) Wzór bardzo dobrze i przejrzyście rozpisany ( dostępny na Raverly) , i wcale nie taki trudny,jak mogłoby się wydawać. I tu mała ciekawostka-te "warkocze" to wcale nie są "klasyczne" warkocze :-) 
I kilka słów o włóczce.
"Finito" od Malabrigo to wełna absolutnie wyjątkowa-tak miękka i przyjemna w dotyku,że możnaby z niej robić i robić ....:-) Na chustę zużyłam trzy całe motki tego cuda ,ale moją "His Golden Lair" trochę powiększyłam,powtarzając część wzoru. Dziergałam na drutach Addi nr 4 .Włóczkę ( kolor Mostaza, nr 031) kupiłam w MagicLoop.
I zdjęcia :









Jeśli ktoś jest zainteresowany taką chustą-zapraszam na priv.
To tyle na dziś.Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu
Maja
........................








11 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta - zieleń wiosenna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to nie Ty Maju przypadkiem nie tak dawno pisałaś o braku umiejętności....... Nie.... to nie mogłaś być TY ;P Chusta tak cudna, że można się zakochać. No i to precyzyjne wykonanie - gratuluję i zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna chusta :-) Cudowny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też już jestem zauroczona tą chustą! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej chuście podoba mi się absolutnie wszystko, włóczka z jakiej ją wydziergałaś jej kolor i wybór wzoru.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal w tym kolorze i w Twym wykonaniu jest niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Iscie wiosenna i piekna ta chusta!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  8. Maju , jak dobrze cię usłyszeć. Chusta jest przepiękna, podziwiam twoje drutowanie i wiedzę o włóczkach, czytam i ciągle mam nadzieję że kiedyś też zacznę machać drucikami. Pozdrawiam cieplutko, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta chusta i kolor mój . Zrobiona perfekcyjnie. Pozdrawiam i wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i pogodnych świat życzę;)

    OdpowiedzUsuń