Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

czwartek, 10 kwietnia 2014

O wiosennej niespodziance i o zimowych dzianinach Tymczasem...

Za oknem prawie wiosna ( z naciskiem na "prawie" ) ,a u mnie wciąż zimowe zaległości. Na początek-kominy.
Pierwszy - z zakupionej w Motkolandii "Limy" Dropsa , w kolorze kawy z mlekiem.Przerobiłam pięć motków tej wełny, na drutach Addi nr 5 :




Kawowy komin sprezentowałam mojej Mamie. Drugi , ze wspaniałej,zakupionej w MagicLoop ,  włóczki Rios Malabrigo , otulał zimą szyję Mglistej Joanny :-) 




Wzór "Shand on" autorstwa Beaty Jezek , jest dostępny na Raverly.

Z tej samej włóczki zrobiłem Mglistej mitenki. Wzór to Vancouver Fog Fingerless Gloves , dostępny na Raverly :


Trzeci komin , w jedynym słusznym kolorze :-) ,  zrobiłam dla siebie :



Uff...czy inne Posiadaczki Windows 8 też tak narzekają na ten system,jak ja??? :-(

Na koniec chciałabym pochwalić się wielkanocną niespodzianką , jaką otrzymałam od Alicji (KLIK) :


Czarne, wykonane przez Alicję na szydełku ,mitenki, skradły moje serce :



Alicja - jeszcze raz przepięknie Ci dziękuję !!!
....................
To tyle na dziś.Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego
Maja










9 komentarzy:

  1. W końcu jesteś!!! Zniknęłaś na tak długo!
    Pierwszy komin odlotowy!!! Cudo! Ale dobrze, że to już wiosna :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kominy świetne!
    Mitenki przepiękne, cudny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kominy :-) Rewelacyjne wzory i kolory.
    Cudowne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, trzeba przyznać, że kominy - super. A kolory tego drugiego mm...., marzenie. A prezenty.... świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy u mnie jako pierwszy, a prezencik szałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny ten pierwszej komin i prezent dla mglistej J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda ten pierwszy komin i wzór i kolor przypadł mi do gustu.
    Mitenki też mi się bardzo podobają.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne :) Mitenki czaderskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kominy. Pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń