Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

niedziela, 9 lutego 2014

Reaktywacyjny wpis w kolorze blue...

Bardzo dawno mnie tu nie było....
Czas chyba na odkurzenie bloga , bo sporo się działo przez ostatnie miesiące. Na początek - czapka Pomponious - wzór Hani Maciejewskiej dostępny na Raverly (  KLIK ) 









Jak widać na zdjęciach- czapka "zaliczyła" dwa pompony-pierwszy zrobiłam z prawie dwóch motków jasnoszarej Limy Dropsa ,ale okazał się za ciężki i musiałam "ukręcić" :-) drugi ,mniejszy i lżejszy pomponik.
Czapkę zrobiłam z trochę ponad połowy motka dropsowej Big Delight , kolor nr 12 , na drutach 4,5 (ściągacz) i 5 (reszta czapki) . Wzór świetny, bardzo dobrze rozpisany i super się go dzierga :-) Polecam!
Niebieska ,czy też raczej "jeansowa" ;-) czapka pojechała wraz z moją córką w góry. W Tatrach "biegają" też skarpetki w kolorach blue , które zrobiłam z włóczki Fabel Dropsa :






To tyle na dziś. W następnym wpisie też będzie jeszcze "drutowo".
Serdecznie wszystkich pozdrawiam
Maja
..........................

















11 komentarzy:

  1. Faaajne! I ciepłe. I w kolorkach miękko otulających :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka rewelacyjna :-) Mnie również bardzo spodobał się ten wzór.
    Skarpetki wspaniałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne! Czapka chyba nawet lepiej z tym mniejszym pomponem wygląda, a kolor skarpet obłędny.
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejny post

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak dobrze Maju, że wróciłas i pozwalasz nam podgądac swoje dzierganki i inne cudeńka.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapka, wspaniałe skarpety. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka super, skarpety w superowych kolorach
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka jest swietna, ale musialas sie nakrecic aby stworzyc taki wielki pompon :) szkoda ze nie przetrzymal proby wytrzymalosciowej ;)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ładna Basia! Dodaje urody czapce! Czapa super i skarpetki ekstra - czyli świetne trio :) Mam nadzieję, że im wszystkim fajnie razem w Zakopcu? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba czapa,,skarpetki tez fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Do czapek raczej się nie przekonam, bo nie noszę wcale, ale skarpety... ciągle nie mam kiedy robić :)

    OdpowiedzUsuń