Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

niedziela, 26 lipca 2015

Caramel

Caramel według projektu Isabell Kraemer zrobiłam już dawno ,ale dopiero teraz doczekał się sesji fotograficznej.
I to nie byle jakiej sesji, bo w miejscu absolutnie wyjątkowym - w Chacie Magoda , w gościnnych progach Jagody i Maćka, w Lutowiskach , gdzie wraz z moją córką miałam szczęście spędzić tydzień wakacji.
Kardigan Caramel jest niezwykle wygodnym sweterkiem i bardzo prostym do zrobienia-polecam ten wzór nawet początkującym dziewiarkom. Wzór jest bezpłatny,dostępny na Raverly tutaj : (KLIK )
Nie wiem,czy widać na zdjęciach, ale początkowo chciałam ,by mój sweter miał guziki-zrobiłam dziurki i....rozmyśliłam się :-) Cóż,guziki zawsze można przyszyć,ale póki co- podoba mi się bez :-)
I kilka słów o włóczce-także wyjątkowej , pięknej,w ślicznych szarościach,które własnoręcznie wyczarowała Marta z Zagrody -serdecznie polecam ! Włóczki Marty ( u mnie Sock) do nabycia tutaj : ( KLIK )
A teraz zdjęcia , zapraszam :







Autorką zdjęć jest moja córka Basia . Po całym "procesie fotografowania" :-) dziecię stwierdziło,że ona też chciałaby taki sweter (mniejszy,rzecz jasna hehe).  Cóż-bardzo chętnie,tylko kiedy???...Czas tak szybko upływa...
A skoro o córce i o upływie czasu mowa- siedemnaście lat temu, też w niedzielę, też podczas upalnego lata , tuż przed ósmą rano na świat przyszła moja córka :-)
Wszystkiego dobrego , Basiu :-)



Na ostatnim zdjęciu - Basia z Bubą i Bezą - wspaniałymi Magodowymi suniami...I pomyśleć , że jeszcze całkiem niedawno moja córka bała się psów ,zwłaszcza dużych :-)
********************
To tyle Tymczasem.Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia
Maja





12 komentarzy:

  1. Sweterek śliczny, ale Twoja córka to dopiero dzieło, którego nikt inny nie będzie w stanie stworzyć prócz Ciebie i jej ojca :D Piękna dziewczyny...za chwile już kobieta...czas leci nieubłaganie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja:)zazdroszczę wizyty w Magodzie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda sweterek. Najlepsze życzenie dla Córy.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny sweterek! Przepiękne kolory i doskonały fason :-)
    Wspaniałe zdjęcia w cudownej scenerii :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam zapomniałam... Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla Twojej córci :-) Spełnienia marzeń :-)

      Usuń
  5. Asiu ile wełny zużyłaś i jakimi drutami dziergałaś? Musi być milusi, chciałabym przymierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek i w pięknych okolicznościach przyrody - wakacji u Jagody i Maćka zazdroszczę :)). Sweterek rzeczywiście wygląda milusio, to pewnie zasługa i dobrej włóczki i odpowiedniego fasonu :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniay sweterek, a sesja fotograficzna mistrzowska. Zresztą jak mogłoby byc inaczej w tak cudnych plenerach. Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat dla Twojej Basi! jak ten czas leci ;D
    Sweterek swietny- szczegolnie to przejscie szarosci od ciemniejszej do jasniejszej
    musze sie tez w zagrodzie za wloczkami kiedys rozejrzec ;D
    Sloneczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat dla Basi. Sesja fotograficzna w takim urokliwym miejscu wyjątkowa,sweter śliczny i modelka też.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek ,jak i modelka :) Sto latek ,dla najpiękniejszego dzieła Twego życia ;)

    OdpowiedzUsuń