Tymczasem....

Blog o tym , co siedzi w mojej głowie Tymczasem....

czwartek, 16 lipca 2015

Fantoosh!

Fantoosh!  według projektu Kate Davies , to kolejna chusta , która zachwyciła mnie od razu , gdy tylko ją zobaczyłam. Wzór do kupienia na Raverly ( KLIK ) , a włóczka to zakupiona podczas festiwalu w Berlinie Isager ( 100% alpaca). Wzór nadal mnie zachwyca :-) , więc na pewno do niego powrócę.









***********************
Na koniec jeszcze o niecodziennym , niezwykle miłym spotkaniu. Otóż od kilku lat wraz z moją córką podczas wakacji organizujemy sobie " babskie wyjazdy". W tym roku wybór padł na Bieszczady ,a skoro Bieszczady , to  także i Przemyśl. No a skoro Przemyśl to....
spotkanie z Jaśmin i Gosią - Dziewczyny , przepięknie dziękuję Wam za to spotkanie , za gościnę i za naprawdę super spędzony czas...Bardzo się cieszę,że mimo upływu lat , mimo setek dzielących nas kilometrów - mogłyśmy się zobaczyć ,pogadać i cieszyć się swoim towarzystwem ,jak za dawnych lat , pod gościnnym dachem Ewy w Okunince.Pozdrawiam Was bardzo serdecznie! 


*************************

To tyle Tymczasem.Serdecznie wszystkich pozdrawiam,Maja








5 komentarzy:

  1. Piękna chusta :-) Wspaniały wzór i cudowny kolor.
    Rewelacyjne spotkanie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykła i na dodatek w moim kolorze :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, na twoim starym blogu znalazłam takie piękne decupażowe naparstki. Czy nie chciałabyś się wymienić np. na jakiś hafcik?? Jeśli byłabyś zainteresowana, proszę o info na bgrzeniewska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń